Participan un total de quince comercios de la localidad según se informó ayer en la presentación de la actividad
Carriola.Redacción20.06.21
En la mañana de ayer tuvo lugar la presentación de un curso de “marketing visual e imagen” en el que participarán quince comercios marinenses a través de “Marín en Rede”, financiado por el propio concello marinense bajo la organización de APE Galicia, curso que mostrará la mejor manera de acercar los clientes mediante el fortalecimiento de la imagen corporative de cada negocio. Al acto de presentación asistió la concejala de comercio Cristina Acuña junto a la representante de APE Galicia Sonia Acuña y la docente Cany Juncal, siendo uno de los negocios participantes, “Servilar” donde se efectuó la presentación anunciada.
Demanda de formación y objetivos del curso
Según explicó en el transcurso del acto la repreentante de APE Galicia, “No proceso de selección das persoas que participarán, incluso quedou xente fóra, o que demostra que hai moita demanda este tipo de formación”. Por su parte, Cany Juncal manifesto que el objetivo del curso “É facer unha intervención individualizada, para analizar o ADN de cada un dos negocios, detectando carencias e necesidades e así poder enfocar as melloras que precisan”.
“Con este traballo, ademais, - indicó - axudarase ao pequeno comercio a seguir adaptándose ás novas formas de consumo do cliente actual, moi marcadas pola competencia das grandes superficies e do comercio online, ademais de dar pautas das tendencias que están a marcar a imaxe do sector a nivel nacional e internacional”.
Finalmente, la concejala Cristina Acuña manifestó que existe un trabajo conjunto y continuo “Desde o Concello e APE están a constatar, en constante diálogo cos comercios e locais que están a realizar os cursos de formación, o bo resultado que están a ter. Ao final, estamos facilitando que o noso tecido produtivo teña capacidade para adaptarse aos novos tempos, ás novas tecnoloxías e a unha maneira renovada de vender”,