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El concello planea por fin la construcción de un parking subterráneo en el subsuelo del Parque Eguren

Carriola.Redacción.05.12.21

La inversión supera los cinco millones de euros y la capacidad de aparcamiento sería para 225 plazas en dos plantas. La obra deberá hacerse con capital privado y una concesión de cuarenta años. Desde el gobierno se asegura que existe demanda suficiente incluso para más plazas pero la situación del parque desaconseja una tercera planta

Después de muchos años hablando de la necesidad de un aparcamiento subterráneo como lo hay en practicamente todas las ciudades y villas de la categoría de Marín que siempre va por detrás en casi todo, ayer los concejales del PP, Manuel Santos Costa, responsable de la economía municipal y Francisco Estévez Salazar, de tráfico y movilidad, se descolgaron ayer con un anuncio poco menos que sorprendente por lo inesperado, de que ya se trabaja con sentido específico en el proyecto del futuro parking subterráneo.

 Según declararon al respecto, han estado analizando el estudio de viabilidad económico financiera para la creación de esta importante infraestructura considerándola vital para Marín porque, explicaron mellorará sustancialmente o estacionamento, ao ofrecer unha alternativa que ata o momento non existe no municipio”, añadiendo que “Este estudo de viabilidade é un trámite preciso antes de iniciar o futuro proceso de licitación. Segundo se recolle no documento, a explotación do servizo do aparcadoiro realizaríase a través dunha concesión, calculada para unha duración de 40 anos.

Principales características

Estévez Salazar explicó las principales características del aparcamiento, cuya inversión se acerca a los 5,5 millones de euros,  y dio que tendrá dúas prantas, a primeira delas, con entrada e saída da Rúa Concepción Arenal, e con 104 prazas. A segunda, estaría conectada á superior cunha rampa e nela ubicaríanse 114 prazas, polo que en total, a capacidade do aparcadoiro sería de 218 prazas, estando 7 delas reservadas para usuarios con mobilidade reducida. 

Estévez señaló por otra parte que Aínda que o estudo de demanda que se realizou previamente xustificaría a creación dun aparcadoiro de maiores dimensións, o informe xeotécnico declina esta posibilidade, debido aos problemas construtivos que se poderían dar nese terreo no caso de facer unha pranta máis.

Cubrir una necesidad

Los ediles destacan, por otra parte, el trabajo que realiza el grupo de gobierno por mejorar el reordenamiento del espacio público y la humanización de las calles para- apuntan crear unha vila máis cómoda para os peóns e as melloras na mobilidade teñen aparellada a necesidade de tomar medidas que regulen o tráfico rodado e o estacionamento de vehículos en vías públicas. 

Tres soluciones complementarias

Añaden los dos ediles en su declaración Por iso, o Goberno local leva anos traballando en ofrecer alternativas de estacionamento coas que Marín poida asumir a importante carga de turismos que transitan polas nosas vías e que precisan estacionar no centro urbano. Nesta procura de espazos, entran as dúas medidas xa en marcha do Proxecto MARES (Marín Estacionamento): a habilitación de aparcadoiros públicos gratuítos en distintos puntos do centro urbano dos que actualmente hay 12 e síguense buscando novas parcelas, e a posta en marcha da Zona 2H nas rúas con maior rotación de turismos. Agora, o Concello segue avanzando no terceiro piar desta estratexia de reordenación e dotación de prazas para a veciñanza: a construción dun aparcadoiro subterráneo no Parque Eguren. 

Iniciar el proceso burocrático

Que tengamos un anteproyecto de la obra e incluso la decisión de su realización no quiere decir que la cosa sea inmediata, aunque el gobierno local estima que el estudio realizado evidencia que existe un interés general por la creación del aparcamiento y en especial por la posibilidad de poder alquilar una plaza o beneficiarse de bonos con los que dejar el vehículo guardado. “E seguiremos avanzando neste proxecto - aseguran- para poder iniciar o proceso burocrático de cara á adxudicación das obras e así dotar a Marín dun servizo básico, que mellorará a nosa mobilidade e o estacionamento.