The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

El Gobierno Local persigue la confirmación del Vial de Playas como Sendero Azul y actuará en él dentro del Plan de Sostenibilidad Turística

Carriola.Redacción.23.01.22

El Vial de Playas vuelve a optar a ser Sendero Azul con la vista puesta en la mejora de su movilidad y accesibilidad dentro de Plan de Sostenibilidad Turística

Marián Sanmartín anunició ayer que el concello de Marín acaba de remitir a ADEAC la renovación de la certificación des Vial de Playas de Marín para conseguir de nuevo su denominación como Sendero Azúl siendo como es además, un elemento esencial en el plano turístico de Marín, ya que recorre el rosario de playas marinenses casi en su totalidad. El vial de playas fue una idea hace muchas décadas del alcalde Alfonso Martín Suárez que, recordamos, se las vio para ir abriendo rtramo a tramo desde el final de Portocelo hasta Aguete, muchas veces convenciendo a unos y a otros con mucho trabajo y gestión. Hoy es un elemento esencial viario complementario al servicio de las playas y de vital importancia para ellas. Fue , sin duda, una obra con futuro, hoy una realidad urbanística indispensable.

La concejala de Medioambiente  destacó la existencia del vial en la actualidad como “Un elemento diferenciador e único que se revalorizará aínda máis nos próximos anos tendo en conta za que  unión que consegue este itinerario peonil, cunha parte tamén de senda ciclista, de praias de Bandeira azul, fixéronno merecedor deste galardón medio ambiental nos últimos anos e todo indica que, de novo, o organismo certificador revalidará este distintivo para o sendeiro marinense.

Sanmartín entiende que siendo tan importante activo turístico y mediambiental, “Debémolo preservar, coidar e mellorar e, precisamente, nesa liña está prevista a actuación de mellora da mobilidade nel, enmarcada no Plan de Sostibilidade Turística de Marín, dotado con 2,5 millóns de euros, financiados a través dos fondos europeos Next Generation EU que, entre os seus obxectivos terá a mellora integral do itinerario peonil-ciclista, dotándoo de seguridade, conectándoo coa rede ciclable que se vén de facer no casco urbano de Marín na Avenida de Ourense e mellorando, en xeral, todas as barreiras de accesibilidade que hai nos accesos ás praias ao longo do trazado do vial. 

Añade la concejala por otra parte que “A actuación completaríase coa colocación de aparcadoiros para as bicicletas e mellorarase a iluminación naqueles puntos nos que aínda non haxa iluminación LED, a pesar de que gran parte do viario xa foi renovado neste sentido”.