Carriola.Redacción.29.01.23
María Ramallo, alcaldesa de Marín anunció ayr la intención de su gobierno local de seguir en la senda de lo que entienden como “humanización” de las calles céntricas para lo que han fijado ya la mirada en la calle Concepción Arenal desde Las Anclas (entrada de A Cañota) hasta Plaza 8 de Marso (cruce con Jaime Janer) y también Jaime Janer, desde “8 de Marzo hacia San Pedro.
María Ramallo adelantó ayer que su equipo de gobierno está trabajando en el análisis de estas dos transformaciones urbanas entendiendo que serán los proyectos más relevantes en materia de mejora y seguridad viaria a ejecutar en los próximos años.
Ramallo entiende que “Marín segue avanzando e o Goberno local vén traballando nesta última tempada na elaboración de proxectos relacionados coa mellora urbana, a seguridade peonil e a mobilidade sostible que sigan transformando as rúas e prazas da nosa vila”.
Recuerda la regidora que ya en Concepción Arenal se ha llevado a cabo la ransformación de un tramo desde La Cañota hacia Cantodarea y estima que “A reordenación do espazo, a mellora do tráfico e o ancheamento das beirarrúas, así como a renovación de todos os servizos, foi un antes e un despois para Concepción Arenal onde pasamos de ter unha rúa deficiente, que tiña problemas para a mobilidade, incómoda e con problemas no fluxo de tráfico a unha avenida cómoda, renovada e útil nas comunicacións”.
Y tras la consecución de ese tramo, la alcaldesa anuncia que se está proyectando extender esa mejora al tramo que va desde las Anclas (frente a la entrada a La Cañota) hasta Jaime Janer (plaza 8 de Marso) dejando entrever que también se actuará de similar forma en la Rúa da Ponte que sigue hacia Ejército y Marina. Y para todo eso asegura contar con la colaboración de la Xunta de Galicia “Administración coa que contamos para cofinanciar as obras do primeiro tramo de Concepción Arenal, está estudando estes proxectos de forma conxunta con nós” - manifiesta-
Según considera la alcaldesa, “Esta mellora tamén beneficiaría á propia Rúa da Ponte, chea de vida e actividade comercial e procuraremos que estes espazos sexan máis sinxelos de camiñar, que teñan tramos máis seguros, que as rúas sigan sendo unha canle de comunicación entre os distintos puntos da nosa vila, pero que tamén sexan agradables para o tránsito peonil”.
Jaime Janer, otro proyecto esencial a la vista
Refiriéndose a la calle Jaime Janer desde la plaza 8 de Marso hacia San Pedro, Ramallo manifiesta tambièn “Sabemos que é urxente tamén levar a cabo unha mellora das beirarrúas e dos servizos de saneamento e abastecemento, sendo unha rúa que soporta un nivel de tráfico intenso polo que é esencial abordar a seguridade viaria nos tramos da PO-545 e da PO-313, desde a Praza 8 de Marzo ata a súa confluencia con Landín Pazos”. Son estos los retos que el gobierno local tiene para los próximos años, según indicó, finalmente, Ramallo, “Para vertebrar estas zonas do casco urbano nas que se concentran servizos educativos, comerciais e sanitarios. Un obxectivo que estamos traballando coa Consellería de Infraestruturas para acompañar os proxectos da necesaria financiación. A colaboración da Xunta neste sentido é esencial”.