Carriola.Redacción.07.09.24.
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El Salón de Plenos del concello acogió ayer la reunión convocada para tratar el tema de la celebración del “sanmigueleiro”, una fiesta previa al San Miguel que desde hace años lleva a las peñas por la ruta de los bares locales.
Según una nota informativa que nos remite el propio concello, “Participaron 20 hosteleiros para coordinar todos os permisos e autorizacións relacionados coa celebración desta festa que terá lugar o sábado 28 de setembro”.
“Na xuntanza - continúa la nota - que estivo presidida polos concelleiros Manuel Santos e Marián Sanmartín, deuse a coñecer que a ruta tradicionalmente se fai para visitar todos os locais da vila durante a festa que estará organizada, coma sempre, polo propio sector hosteleiro mentras que, por parte do Concello, os permisos presentados por cada un dos locais serán analizados e estudados nas próximas semanas e, os locais, teñen un prazo máximo de presentación dos mesmos ata o día 13 deste mes de setembro”.
Limitación horaria y animación musical
En el transcurso de la reunión se trataron otros temas relacionados con el desarrollo de la fiesta “Abordouse entre outros asuntos - continúa la información del concello - a limitación horaria que se recolle dentro do que permite a normativa autonómica e informouse aos asistentes que o Concello asumirá o custo da animación musical que se desenvolverà durante todo o día polas rúas coas bandas de música, batucadas, etc. Para dinamizar esta festa que conta habitualmente con gran afluencia”.
Otro asunto que se trató fue el de la limpieza
“Da limpeza encárgarase o Concello nun proceso que será intenso para que, todas as rúas e prazas de Marín, estean en perfectas condicións para a celebración o día 29 da festa de San Miguel e a Danza de Espadas” - termina el comunicado.