The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

El Tren do Nadal volverá a recorrer las calles de la villa durante las próximas fiestas navideñas

El concello prepara la programación que recuperará su dinámica prepandemia y está en proceso de contratar alumbrado

Carriola. Redacción. 17.10.21

Si no se tuercen las cosas de la pandemia en las próximas semanas, Marín disfrutará de las actividades navideñas como antes de la llegada del Covid-19 porque el concello se encuentra ya en plena organización para tratar de llenar esas fechas de alegría e ilusión.

Dos carpas de entretenimiento

Según nos comunican desde el propio concello Está previsto que volvan colocarse dúas carpas de entretemento, unha na Alameda e outra no Parque Eguren. A primeira destinada sobre todo aos máis pequenos da casa, ata aproximadamente os 12 anos e, a  do Eguren buscará ofrecer ocio e divertimento á mocidade a partir desa idade en adiante, para que poidan ter un punto de encontro e de diversión durante as vacacións na súa vila.

 El tren, una curiosa ilusión general, luces y adornos

Los niños y niñas pero no sólo ellos porque con su disculpa todos nos subimos a él, podremos disfrutar este año también del Tren do Nadal que volverá a  recorrer las calles de la villa y ofrecerá a los centros educativos e incluso al de la Tercera Edad la posibilidad de viajar por los recorridos alternativos que hace durante todas las navidades.

Por otra parte, Marián Sanmartín, concejala de fiestas anuncia que “No que respecta á ornamentación da vila para crear ese ambiente festivo, volverá optarse por un formato híbrido no que destaque tanto o alumeado como distintos elementos decorativos en forma de estacións que se colocarán en distintos puntos do centro urbano. O alumeado, cun orzamento de licitación de 72.600 euros, atópase en proceso de presentación de ofertas, que rematará a próxima semana, para despois poder adxudicalo e no que respecta aos decorados, igual ca o ano pasado, instalaranse distintos motivos navideños, como unhas figuras dos camelos reais, unha recreación dunha vila de Nadal ou o Portal de Belén, entre outros e non faltará, tal como se avanzou xa a semana pasada,a feira de artesanía que se ha de instalar na alameda Rosalía de Castro".

Y todo con mucho cuidado

Sanmartín recordó, por otra parte que se va a cuidar al máximo la situación pandémica que no ha finalizado todavía y requiere atención por lo que anuncia “en todo momento manteremos as medidas sanitarias que estean vixentes para entón sobre aforos, uso de mascarillas… ou as cuestións que sexan pertinentes”.