The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Se inician las obras de la nueva Travesía República Argentina con una inversión superior a los 240.000 euros

Carriola.Redacción.15.01.22

Una nueva calle de 44 metros de larga se abre ya entre el Inferniño y República Argentina obra que ejecuta la empresa adjudicataria “Citanias” por un importe de 241.000 euros. Desde el Urbanismo Municipal se considera importante esta obra que, indican,  “reordena un espacio del centro urbano mejorando la funcionalidad de la zona”

Manuel Santos Costa, concejal de Urbanismo anuncia el inicio de las obras de la nueva calle que unirá Inferniño con República Argentina a a vez que expresa “Con esta intervención, conseguiremos reordenar un espazo do centro urbano que actualmente está sen aproveitar e que mellorará o aspecto e a funcionalidade da zona”.

Santos Costa destaca la transformación urbana que se viene haciendo en el centro neurálgico de Marín con actuaciones como Ás humanizacións da Rúa Concepción Arenal ou da Estrada, xunto con outras obras de maior calado como a remodelación da Avenida de Ourense ou do Paseo Alcalde Blanco.

Refiriéndos ea la obra que ayer se inició, el edil de urbanismo destaca la inversión de  241.612,40 euros (máis IVE), con cargo ao Plan Concellos y que Co novo vial, comunicaranse as rúas República Arxentina e Inferniño espazo que, na actualidade, presenta dúas situacións antagónicas.

Características de la nueva calle

Según indicó Manuel Santos, Por unha banda, a rúa xa ten un tramo de 44 metros de lonxitude que se atopa pavimentado e que conta con beirarrúas en ambas marxes, así como con todos os servizos urbanísticos (alumeado público, rede de saneamento e pluviais, abastecemento, enerxía eléctrica, telecomunicacións…). A rúa executada remata nun muro que a separa das fincas sen urbanizar polo que, ademais dos labores de desbroce e acondicionamento da parcela, demolerase o muro que actualmente separa ambas zonas, así como as edificacions que están en estado ruinoso, e retiraranse os peches metálicos da parte non urbanizada.

Esta nueva calle urbana contará con un solo caril de circulación de sentido único y cuatro metros de ancho, tal como se contempla en el PXOM, con una línea de aparcamiento en la margen derecha y de dos metros de anchura, además de las aceras de 2,5 metros. Servicios públicos como recogida de pluviales, abastecimiento de agua, alumbrado público, energía eléctrica, telefonía y red de gas, completan la actuación par la que la empresa adjudicataria cuenta con tres meses de plazo.