The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

El Concello vuelve a salir en apoyo del comercio local con el sorteo de 100 tarjetas regalo entre quienes compren en Marín del 1 de diciembre al 15 de enero

Carriola.Redacción.18.11.22

Una nueva campaña que intenta repetir el éxito del pasado año, vuelve a organizar la concejalía de comercio que  ostenta Cristina Acuña para animar al consumo en Marín durante las fechas navideñas ya que comprende desde el día 1 de diciembre al 15 de enero de 2023

 A partir de 30 euros de gasto en los comercios de Marín  que no sean ni supermercados ni farmacias ni gasolineras, los clientes que compren desde el día uno de diciembre al 15 de enero en ellos  participarán en el sorteo de cien tarjetas compra por valor de cincuenta euros cada una repitiendo la positiva experiencia del pasado año en que la campaña se consideró muy positiva.

Los clientes que cumplan este requisito deberán entregar los tikets de compra en un buzón que será colocado en la oficina de turismo  ubicada al lado de la puerta Carlos I de la Escuela Naval Militar.

Según declaró la edil de comercio el concello repite la apuesta de promoción y dijo Sabemos que estas datas son de gran consumo e por iso queremos volver premiar á veciñanza que é fiel á economía local da nosa vila, facendo as súas compras e consumicións aquí, e animar a outros a que o fagan”

 

Cristina Acuña matizó Deste xeito, o Concello pon de novo en marcha a campaña de sorteo de 100 tarxetas regalo por valor de 50 euros. Para participar, será preciso realizar compras nos comercios de Marín ou consumir nos establecementos hosteleiros por valor superior a 30 euros, ben cun só ticket ou cunha agrupación de varios, entre o 1 de decembro e o 15 de xaneiro

Modo de participación

Los clientes de los distintos comercios que entren en la campaña deberán tener en cuenta, según indicó la edil, que “Os tickets terán que depositarse no buzón que se habilitará na Oficina de Turismo da Praza de España cos seguintes datos no reverso: nome e apelidos da persoa participante, DNI e número de teléfono. Os tickets terán que ser orixinais, “polo que xa avisamos de que se alguén o precisa para devolucións ou garantías, terá que pedir un duplicado”

Sorteo público el día 17 de enero

O 17 de xaneiro, ás 12.00 horas - indicó Acuña - terá lugar o sorteo no Salón de Plenos para coñecer aos gañadores destas 100 tarxetas. As persoas agraciadas serán citadas telefonicamente para a recollida das Tarxetas Regalo na Oficina de Turismo  situada na Praza de España durante os días 19 e 20 de xaneiro, en horario de 11:30h a 20:30h, confirmando os datos coa presentación do DNI da persoa gañadora. Terán que gastalas tamén na economía local de Marín ata como máximo o 31 de marzo de 2023.