The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Mañana lunes último día de plazo para concurrir a la concesión de alguno de los puestos de los mercados municipales de Marín y Seixo

Carriola.Redacción.22.01.23

Diez puestos de venta libres hay en los mercados municipales de Marín y Seixo tanto de carnicería como de pescado fresco y de actividades de hostelería y mañana termina el plazo de presentación de propuestas para obtener la concesión necesaria para su explotación por las personas interesadas. Las citadas concesiones lo son por 30 años y la licitación está abierta pero ya queda solo un día para la presentación de las propuestas.

Según la nota remitida ayer por el concello,los puestos que se ofrecen son:

Mercado de Seixo

  • Dous de carnicería, chacinería, conxelados, pan, derivados de fariña, leite e os seus derivados, froita, verdura e demais produtos alimenticios, agás peixe fresco.
  • Dous de peixe fresco.

Mercado de Marín

  • Un de carnicería, chacinería, conxelados, pan, derivados de fariña, leite e os seus derivados, froita, verdura e demais produtos alimenticios, agás peixe fresco.
  • Dous de peixe fresco
  • Tres de actividade comercial de diversa índole e actividades relacionadas coa hostalería 

En la misma nota se recuerda que A presentación de ofertas e documentos, así como as notificacións e comunicación entre o órgano de contratación e as persoas interesadas neste procedemento realizarase exclusivamente a través da Plataforma de Contratación do Sector Público, no seguinte enderezo electrónico: https://contrataciondelestado.es