The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

El Espacio Emprendedor acoge un taller de fileteado de pescado y el producto elaborado se entregará al Comedor Benéfico.

Carriola.Redacción17.04.24.

julio@carriola.es.

El Espacio Emprendedor acoge la celebración de las prácticas de un taller dual de Empleo aprovechando las cocninas en él instaladas  para impartir las modalidades de pesca y acuicultura.

Beatriz Rodríguez, concejala de Promoción Económica, visitó el taller donde se realizan las prácticas de fileteado de pescado que se realizan en el “Espacio Emprendedor” ubicado en el Parque Azul para observar de primera mano cómo se están llevando a cabo los preparados de pescado y en el transcurso de su visita anunció la parte solidaria que tiene el programa ya que las elaboraciones que se hagan durante el taller serán donadas al Comedor Social.

Certificados oficiales

Rodríguez informó que Coa realización deste Obradoiro os alumnos e alumnas formaranse nos certificados oficiais de Pesca e Elaboración de Produto da Pesca e Acuicultura, no que se están formando neste momento, así como de Industrias de Produtos da Pesca e Acuicultura, que terán comezo en xuño. 

Atención sociosanitaria

Por outro lado - indicó - as alumnas-traballadoras da especialidade de Atención Sociosanitaria, que se formarán nos certificados de Atención Sociosanitaria a Persoas no Domicilio e Atención Sociosanitaria a Persoas Dependentes en Institucións Sociais, dará comezo en xuño no Servizo de Axuda no Fogar do Concello de Marín polo que, este mes, de abril as alumnas desta especialidade comezaron a recibir visitas de empresas que xestionan este servizo, como Galáurea e Idades.