Carriola.Redacción.09.11.21
El pasado fin de semana Marín se convirtió en el centro cibernético de Galicia con la celebración del “I Marín Gaming Fest” que reunió en los lugares de su celebración a numerosos participantes y curiosos. Ayer mismo publicábamos el escrito de una madre que expresaba una cierta queja por fallos que atribuyó a la organización y ésta, sintiéndose satisfecha por el resultado global, no se detrae de tratar de subsanar los posibles fallos que hayan tenido en esta primera edición. Buena decisión
Unas cuatrocientas personas, según estimación del concello, participaron de alguna manera en la primera edición del “Marín Gaming Fest” que se celebró en el Pabellón de A Raña y la alameda Rosalía de Castro calificado desde el concello como “Un evento que está destinado xa a converter á nosa vila durante unha fin de semana ao ano nun punto de atracción para os amantes dos videoxogos e da cultura gamer”.
Desde el Concello, mostraron su satisfacción con el evento, “polo interese que suscitou non só na mocidade, que é o público máis común neste tipo de citas, senón tamén en moitas familias, con nenos pequenos, onde pais, nais e fillos comparten este hobbie”.
Muy contentos pero dispuestos a mejorar en próximas ediciones
Desde la organización, en manos de la Gaming Troop, aseguran estar “moi contentos” co resultado do evento, “aínda que repasaremos aspectos que se poden mellorar de cara a outras edicións”, mientras que en el ámbito municipal se reconoce “a importancia de apostar por eventos que atraian á poboación máis nova e que veñan a completar unha oferta de ocio xa de por si variada e interesante que temos en Marín, pero na que este tipo de disciplinas teñen menos presenza”.
Competidores
En lo que respecta a la participación específica, desde la organziación se explica que “Competiron 74 persoas no torneo de Smahs, 60 no de Fornite, 30 no de FIFA e 110 no de League of Legends (entre as clasificatorias que se fixeron na fase online e os que participaron fisicamente no torneo), do que se rematará de desputar a final vía online. En cosplay participaron 25 persoas e tanto o público como o xurado coincidiron no alto nivel que houbo no certame no que, ademais, 13 artistas colocaron os seus stands e tamén manifestaron quedar moi contentos co evento no que, aseguran, repetirán.