The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Manuel Santos Costa defiende la importancia economica que representa el Puerto para Marín

Carriola.Redacción.24.01.23

La carencia de un parque industrial en Marín, con un puerto de interés general como el que tenemos, es el recurrente razonamiento para dejar constancia de que las empresas no pueden instalarse en este termino municipal y o desisten de ello quienes lo piensan o acaban trasladándose a otros lugares las que aquí hay. 

El concejal de Hacienda, Manuel Santos Costa fijó ayer en casi 1.270 las empresas que hubo en Marín durante el año 2021 y recuerda que el Pleno de la Corporación Municipal acaba de aprobar la solicitud a la Zona Franca par ala firma de un convenio en el que se recoja un estudio de búsqueda de nuevas formas de fomentar la instalación empresarial y las iniciativas económicas en Marín. Aprovechó su declaración para valorar también la importancia del Puerto de Marín que representa el 4,3% del empleo de toda la provincia.

La sinergia con el Puerto

Santos explicó que el grupo de gobierno tiene a la actividad empresarial como uno de los ejes de su trabajo para mejorar el atractivo de Marín a nivel laboral y de desenvolvimiento económico. Por iso - indicó - este traballo moitas veces faise creando unha importante sinerxia co Porto de Marín, o noso gran motor económicocomo  o demostran os datos que manexamos no último Pleno da Corporación on de se detallou  que nos 800.000 metros cadrados que ocupa o espazo portuario, desenvolven a súa actividade máis de 100 empresas.

Siguendo con la referencia a la importancia industrial del puerto de Marin, el concejal de Hacianda recordó “Estas firmas que operan no recinto portuario conseguen xerar un impacto de 13.000 empregos, entre directos, indirectos e inducidos, o que supón o 4,3% do emprego de toda a provincia e non valoramos abondo o que temos no noso Porto”- dijo - ante a realidade da pulsión económica e social que cupón contar cunha rada que é de interese xeral do Estado.

Destacó también un dato positivo Pero é que a maiores - afirma - en Marín vense incrementado tamén o número de empresas que se abren ou de persoas que inician a súa actividade profesional e, segundo os datos do INE, no 2021 rexistráronse 1.270 empresas. 

Convenio con la Zona Franca

Finalmente, Santos Costa recuerda que Agora, coa vista posta en fomentar ese crecemento económico, o Pleno aprobou contactar con Zona Franca para firmar un convenio co que elaborar un estudo técnico no que fixar as liñas mestras que poden axudar á nosa vila a seguir mellorando en crecemento empresarial, diversificando a economía e fomentando unha maior empregabilidade en sectores de todo tipo.